Futók Világhivatal kirándulása

Jan 21, 2023 category

Hé ott Pennsylvania -ból! Hosszú túra volt ide jutni, de egy hosszú repülés és buszos utazás után megérkeztem Betlehembe, PA -ba – biztos vagyok benne, hogy nem a Betlehem, ahol Jézus született, de ellenőrizni fogom a tényeimet, és visszatérek hozzád.

Head Up – Egész idő alatt kortyolgatom a Dunkin fánkot, és valószínűleg lepattanok a falakról. Ez szerelem.
A legfrissebb videóim

19 antitestvizsgálat
Vettem a COVID19 antitest tesztet. Így ment, és az eredmények!

További videók

0 másodperc 5 perc, 19 másodperc

Következö
Unorthodox Book and Netflix Review
07:28

Élő
00:00
08:21
05:19

Bejelentkeztünk a szállodába, és egy fantasztikus szajré táskát kaptunk a Runner’s World -től.

Aztán elindultunk a Rodale irodákba vacsorára és túrára. 20 futó blogger van ezen az utazáson, így hangos és szórakoztató, tele van energiával!

Amint megérkeztünk a Rodale épületbe, Bart Yasso üdvözölt minket. Jelentős rajongó vagyok, tehát ez nagyon izgalmas volt!

Azoknak, akik nem tudják, Bart Yasso legenda a futó közösségben. Ő is a „Yasso 800s” mögött álló ember – a leggyakoribb és SS Lazio Mez legértékesebb SESH maratoni futók kísérlete. Betlehemben is nőtt fel, és itt megnézheti néhány munkáját a Runnersworld.com webhelyen.

Kicsit túl eksztatikus voltam, hogy ott legyek! A DD -t hibáztatom, de azt hiszem, ez csak a normál őrületem.

Vacsoraidő!

Vacsora után Bart Yasso személyesen vitt minket a futó világhivatalának kirándulására. Rodale sok publikációval rendelkezik, beleértve a Runner’s World, a férfiak egészségét, a nők egészségét és még sok más. A futó cuccokra összpontosítottunk.

Bart irodákon és közösségi területeken ment keresztül, amelyek szórakoztató anekdotákat és érdekes tényeket osztottak meg róluk. Az RW alkalmazottai nagy része futó, tehát a vállalat támogatja a munka és a játék egészséges egyensúlyát.

Kedves Mikulás, kérem, legyen egy futópad -íróasztal? Jó leszek.

Csodálatos volt vele nézni az irodáját, miközben elmagyarázta a falon lévő néhány dolgot és a versenyződet. Az egyik kedvenc futó világ története a Bart Yasso elvtársai maratoni kalandjáról szól. A versenyből az ajtóban is az ajtó volt.

Nagyon érdekes volt beszélgetni a szerkesztőkkel arról, hogy miként építik fel az egyes kérdéseket is. Ezek az RW borítói, amelyek 2011 -re kerülnek.

És mivel eljössz a RER -hez a belső gombóchoz – a Runner’s World decemberi kiadásának FC Porto Mez bepillantása van, amely alig teszi a ma esti nyomtatást. Először itt láttad!

A kirándulás után kint smorákat fogunk készíteni, de a víz itt esik az égből. Tehát működtünk, és valahogy készítették nekünk.

És egy tányérnal tele van smores előttünk, Bart Yasso megkérdezte, ki volt a „Run Eat Repeat” blogger, mert a küldetésemnek kell lennie, hogy befejezzem őket.

Nos, azt hiszem, hogy a brownie smore -m hihetetlen erőfeszítés volt, ugye?

És holnap egy újabb tele van futás és étkezés! Lásd akkor.

Kérdés: Ki a sport hőse?

Jogi nyilatkozat: Ezen az utazáson vagyok a futó Half Marathon Weekend partnerségének részeként. Utazás és smorák biztosítottak. Minden véleményem a sajátom.

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

A megosztás törődés!

Részvény

Csipog

Csap

Posta

Részvény

Folytassa ezeket a következőket:

Coronavírus a futók számára – amit tudnod kell

Coronavírus információk a futók számára. Futhat -e a Covid19 kitörés során. A lemondott vagy elhalasztott maratonok listája D

10 legjobb kép a bostoni maratoni hétvégi 1. napon

Boston Marathon hétvégi összefoglaló. Szórakozás a Boston Marathon Expo -tól, ételektől, célból, futásból és szállodából- BAA 5K verseny és találkozni

Csomagolás a futáshoz Disney White White & Dine Half Marathon Race Weekend

Csomagolás a Disney White Wine és a Dine Half Marathon verseny hétvégére. Amit csomagolok a 13,1 mérföldes verseny futtatásához

La Marathon Run With Run to to to to the Finish Book Tour

La Marathon tippek. Versenynap -összefoglaló kezdési sor a befejezéshez – Hogyan lehet odajutni, mit ettem a futás Szenegáli labdarúgó-válogatott Mez előtt és még sok más. Futni a

Disney World Marathon edzés 1. hét

Dopey Challenge Training 1. héten … amikor úgy döntöttem, hogy regisztrálom a Dopey Challenge futtatására a múlt héten, leginkább meglepő voltam

A Dopey Challenge 2022 (Disney World Run sorozat) futtatása

Most regisztráltam a Dopey Challenge futtatására! Nincs vevői megbánásom … vagy azt kell mondanom, hogy a Runner megbánása – még. Én vagyok