Miért élek egy izraeli macska

Dec 21, 2022 Uncategorized

Hello! Club America Mez Ma volt a legelső teljes Flamengo Mez napom Izraelben, valamint néhány percig visszatértem a helyiségbe vacsora Labdarúgó-világbajnokságt Mez előtt, tehát azt hittem, hogy megvizsgálom, és hagyom, hogy megértsem, mi folyik itt …

Korán felálltam, mint néhány mérföldnyire a futópadon ma reggel. Aztán egy kis kitartási edzés. Nem akartam semmit sem tenni, csak lehűlni a tegnapi hosszú repülőgép -utazás után.
Legújabb videóim

Jessica Simpson Memoir – Open Book Review
Jessica Simpson új könyvének áttekintése – Open Book. Az énekes, valamint a vállalkozó trükköket és a színfalak mögött is meglep a memoárjában.

A hallható könyv áttekintése – Jessica Simpson maga olvassa el! Ráadásul vannak Perk dallamok, amikor megkapja az audio verziót!

További videók

00:00
08:21
06:05

A szállodának meglehetősen figyelemre méltó svédasztala van. Rengeteg lehetőség létezik, bármennyire is fontosabb – rengeteg egészséges lehetőség. Pontszám!

Innentől kezdve a csoport felosztott, és az Izrael Múzeumba indultam.

Nem tud fényképezni belül, azonban az alsó fehér épületben van néhány a Holt -tengeri tekercsek. Ma sokat fedeztem fel!

A következő megálló a Mahane Yehuda piac volt. Ez egy hatalmas szabadtéri piac Jeruzsálemben. Írtam volna összehasonlítani a San Francisco -i kompépületgel, hogy ötletet adjak neked.

Alig voltunk ott két percig, amikor egy srác egy élelmiszer -standon felajánlott nekem egy falafel -et. Ööö, igen !!

Nagyon sokféle választást kóstolhattunk a piacon, a süteményektől a hummusig, a szárított gyümölcsökig a sörig.

(Jelenleg ezt a szárított görögdinnyét eszem a szállodai szobámban.) A szárított görögdinnye jó, bár azt gyanítom, hogy cukorral szárították.

És abban a pillanatban, amikor vártam … hummus !!! Haldokoltam, hogy friss hummus van Izraelben. Ó, bármi volt, amire igazán reméltem.

Volt friss pita és falafel is, hogy belemerüljünk a hummusba. Rendkívül boldog lil medve voltam, és ezt megcsináltam.

Ez tette a napomat.

És a helyzetben kíváncsi, ha a jeruzsálemi macskák pontosan ugyanúgy eszik, mint a kaliforniai macskák … ezt alaposan kutattam.

A „Kutatás” alatt azt értem, hogy „néhány macskát követtek a piacon, mint egy teljes kúszónövény”.

Valaki dobta ki a szükségtelen halfejeket, és néhány macskának ünnepe volt!

Ezután egy rendkívül különleges helyre indultunk, amelyet még egy bejegyzésre takarítok meg. Nemsokára találkozunk!

Kérdés: Kalandos vagy az ételekkel? Próbálsz egyszer valamit?

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

A megosztás törődés!

Részvény

Csipog

Csap

Posta

Részvény

Folytassa ezekkel:

Mit eszek egy nap alatt – a futók számára

Amit egy napi videóban eszem egy futó. Élelmezési napló, amit egyszer reggeliztem, ebédet, vacsorát és snackeket ettem. plusz

A legjobb egészséges Trader Joe’s Pumpkin szezonális ételválasztás

A legjobb egészséges kereskedő Joes Pumpkin Foods. Vizsgálja meg a TJ -khez hasonló szezonális ételek ezt a kerekét

Krikett chips-trikettfehérje chips videóban

A tücskökből készült chipek. Egyél a Bugs Protein Chips áttekintését. Próbáltam krikett chipset, amelyet krikettfehérje porral készítettek – it ‘

Amit ma ettem- Élelmiszer naplóAmit ma ettem- Élelmiszer napló

Szia! A mai Instagram -ellenőrzés a közzétételben egy élelmiszer -napló. Olyan régen már teljes napot csináltam az étkezéseket …

Amit ma ettem az élelmiszer napló – Maratoni edzés 4. hét

Mit eszek egy nap alatt. Élelmiszer -napló futó blog edzés 4. hét

15 Gyors előtti snack ötletek

Mit kell enni, mielőtt futna, és mikor kell enni. 15 Gyors előtti snack koncepciók az új futók számára, valamint egy félmaratoni képzés